• Durada: 2 cursos acadèmics
  • Estudis: CFGM
Milà i Fontanals

Característiques:

Comerç i màrqueting
2.000 hores (2 cursos acadèmics). Formació en el centre de treball: 350 hores
Presencial
  • Dinamització del Punt de Venda
  • Processos de venda
  • Serveis d'Atenció Comercial
  • Tècniques de Magatzem
  • Venda Tècnica
  • Aplicacions Informàtiques per al Comerç
  • Formació i Orientació Laboral
  • Gestió de Compres
  • Gestió d'un Petit Comerç
  • Anglès
  • Comerç electrònic
  • Màrqueting en l'Activitat Comercial
  • Síntesi
  • Formació en Centres de Treball
Sí, en empreses del sector.
  • Venedor o venedora
  • Representant comercial
  • Caixer reposador o caixera reposadora
  • Comerciant de botiga
  • Gerent de petit comerç
  • Tècnic o tècnica en gestió d'estocs i magatzem
  • Cap de magatzem
  • Responsable de recepció de mercaderies
  • Responsable d'expedició de mercaderies
  • Tècnic o tècnica en logística de magatzems
  • Tècnic o tècnica d'informació i atenció al client en empreses
  • al batxillerat
  • a un cicle de grau superior de formació professional
  • al món laboral
  • tenir el títol de graduat en educació secundària obligatòria,
  • tenir el títol de tècnic o de tècnic auxiliar,
  • haver superat el curs específic per a l'accés als cicles formatius de grau mitjà (CAM),
  • haver superat el segon curs del batxillerat unificat i polivalent (BUP),
  • tenir altres estudis equivalents a efectes acadèmics,
  • haver superat els mòduls obligatoris d'un programa de qualificació professional inicial (PQPI),
  • haver superat la prova d'accés a la universitat per a majors de 25 anys,
  • tenir un títol per accedir a un cicle formatiu de grau superior.
  • O superar una prova d'accés. Per presentar-s'hi han de tenir, com a mínim, 17 anys l'any en què es fa la prova.